khoshdeli.jpg]

 

نام و نام خانوادگی: ذبیح اله خوشدلی،کارشناس پرستاری   
سمت : معاونت پشتيباني دانشكده پرستاري حضرت زينب لارستان
پست الكترونيكي: zkhoshdel@sums.ac.ir
شرح وظايف معاونت پشتيباني
  • رسيدگي به هدفهاي اجرايي دانشكده و چگونگي گردش كارها و روشهاي كار در واحدهاي مختلف
  • ايجاد هماهنگي بين فعاليتهاي مربوط به واحدهاي تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشكلات موجود
  • نظارت بر حسن اجراي كليه قوانين مربوط به امور استخدامي و معاملاتي، تداركاتي و پشتيباني
  • ارائه گزارشهاي توجيهي لازم به رئيس دانشكده در خصوص وظايف مربوط به واحدهاي تحت نظارت
  • اتخاذ تصميم در مورد برنامه‌ كار واحدهاي تابعه و صدور دستور پرداختهاي لازم و نظارت عالي بر كليه دريافتها و پرداختهاي دانشكده با رعايت قوانين و مقررات
  • شركت در شوراها، كميسيون‌ها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مالي و اداري در چارچوب مقررات و حفظ مصالح دانشكده
  • تعيين مسئولين قسمتهاي مختلف دانشكده پس از تأئيد رياست دانشكده، نظارت بر حسن اجراي امور واحدهاي مربوطه و ارائه راهنمايي‌ه اي لازم
  • انجام بازرسي‌: : هاي لازم و ارزشيابي كمي و كيفي واحدهاي پشتيباني بمنظور ارائه به رئيس دانشكده جهت پويايي بيشتر دانشكده
  • نظارت بر مصرف اعتبارات جاري و عمراني و اختصاصي مطابق بودجه هاي تفصيلي مصوب و قوانين و مقررات مربوط
  • برنامه‌ريزي طرحهاي كوتاه مدت و بلند مدت ساختماني دانشكده و تهيه طرح استقرار واحدها در آنها
  • رسيدگي به انجام روشهاي كار در دانشكده و پيشنهاد برنامه‌هاي بهبود اين روشها با هدف ايجاد تحول اداري
  • ايجاد هماهنگي بمنظور اجراي برنامه‌هاي كار آموزي كاركنان دانشكده و اجراي طرحهاي آموزش ضمن خدمت كوتاه مدت و پودماني كاركنان دانشكده و اعزام كاركنان به مركز آموزش ضمن خدمت
  • نظارت مالي بر تنظيم قراردادهاي دانشكده و حسابرسي هاي اداري و سيستماتيك كليه واحدهاي دانشكده
  • ارائه نظرات مشورتي، اداري، مالي، تشكيلاتي به رئيس دانشكده و همفكري در مسئولين قسمتهاي مختلف دانشكده
  • انجام ساير امور مرتبط
  • تعيين و پيشنهاد سياستها و خط مشي دانشكده و تدوين دستورالعمل‌هاي مربوط در امور اجرايي ، پشتيباني، اداري و مالي و مراقبت در رعايت مقررات مربوط
  • برنامه‌ريزي و هماهنگي و نظارت بر تأمين نيروي انساني مورد نياز دانشكده و انتخاب افراد شايسته با توجه به مقررات و طرح‌ريزي نظام جذب، بهسازي و نگهداري نيروي انساني دانشكده
  • نظارت بر انجام امور مربوط به تعاون و رفاه و ورزش كاركنان و تهيه و اجراي طرحهاي حمايتي و تشويقي مربوط
  • ساماندهي فعاليتهاي مربوط به تقسيم كار و تعيين وظايف و حدود مسئوليت و اختيارات واحدهاي تحت سرپرستي و نيز طراحي و اصلاح ساختار دانشكده با توجه به شرايط محيطي و چشم انداز آينده
  • برنامه‌ريزي جهت شناخت نيازهاي اجرايي ، اداري، مالي، پرسنلي و تدوين برنامه‌هاي لازم جهت رفع نيازهاي مذكور و هماهنگي و نظارت بر فعاليتهاي اجرايي مرتبط
  • تدوين برنامه‌: : هاي مورد نياز جهت پشتيباني از فعاليتهاي اجرايي و افزايش بهره‌و ري
  • برنامه‌ريزي لازم بمنظور تهيه و جمع آوري اطلاعات و طبقه بندي و تجزيه و تحليل آنها
  • همكاري و هماهنگي رياست و روابط عمومي در برگزاري جشنها، سوگواريها، مراسم، كنفرانسها و سمينارهاي دانشكده
  • انجام ساير امور محوله از طرف رياست دانشكده بر حسب مورد و ارائه آمار و تهيه گزارش فعاليتها رياست دانشكده
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1393-1-23 17:49        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ